Programa "Camiños de Coñecemento e Experiencia"
29/02/2024

Programa "Camiños de Coñecemento e Experiencia"

Un ano máis o Concello de Noia e a Universidade de Santiago organizan o programa "Camiños de Coñecemento e Experiencia". Unha iniciativa para os maiores de 50 anos que se desenvolverá entre os meses de marzo e abril na Casa da Cultura. 📝 O prazo de inscricións xa está aberto ata o 18 de marzo, no primeiro andar da Casa do Concello.

Asistir como público ao programa da TVG 📺 Luar
26/02/2024

Asistir como público ao programa da TVG 📺 Luar

A Alcaldía do Concello de Noia organiza unha viaxe para asistir como público ao programa da TVG Luar, o vindeiro 8 de marzo. Con saída, diante do Concello, ás 19:00 h e regreso, aproximado, ás 2:00 h.

Presentouse a andaina con distancias de 15 e 25 km
20/02/2024

Presentouse a andaina con distancias de 15 e 25 km

O vindeiro 25 de febreiro celebrarase, en Noia unha andaina con distancias de 15 e 25 km; que forma parte da Liga Galega de Sendeirismo. Varios membros do Clube @clubtrabandainas e os Concelleiros Laura Salgado e Santi Rodríguez, presentaron esta proba no salón de plenos do Concello.

Fotos: XXXVIII Rally París-Dakar
17/02/2024

Fotos: XXXVIII Rally París-Dakar

A pasada noite puidemos gozar do XXXVIII Rally París-Dakar, organizado pola Concellería de Eventos, e poñer así punto e final ao #Entroido24.

Concilia de Entroido para a rapazada de 3 a 12 anos
19/01/2024

Concilia de Entroido para a rapazada de 3 a 12 anos

A Concelleira de Servizos Sociais/CIM NOIA, Marisol Villar, organiza o Concilia de Entroido para a rapazada de 3 a 12 anos, os días 12, 13 e 14 de febreiro dende as 8:00 h ata as 15:00 h; para facilitar a conciliación familiar 👪

VENRES DE CONSUMO RESPONDE
19/01/2024

VENRES DE CONSUMO RESPONDE

A Xunta de Galicia, a través do Instituto Galego do Consumo e da Competencia, pon a disposición da cidadanía os VENRES DE CONSUMO RESPONDE, durante os meses de xaneiro e febreiro.

Cabalgata de Reis Magos
06/01/2024

Cabalgata de Reis Magos

Con emoción e ledicia vivimos a Cabalgata deste ano na nosa vila. Caras de ilusión nos nenos e nenas que esta noite descansarán coa esperanza de recibir os merecidos agasallos.

Celebración do acto na honra da Virxe do Loreto, patroa da aviación española
10/12/2023

Celebración do acto na honra da Virxe do Loreto, patroa da aviación española

O Alcalde Santi Freire e o concelleiro Luis Alamancos participaron está mañá no acto na honra da Virxe do Loreto, patroa da aviación española. Logo da homilía tiña lugar o acto castrense coa intervención da capitana, de maneira accidental, Seila García que tivo palabras para o comandante Javier Marcos Barreiro que se atopa de misión internacional en Somalia. A continuación varios militares foron distinguidos con diferentes recoñecementos.